Ik zou graag een reis annuleren. Wat moet ik doen om mijn betaling terug te krijgen?
Hoe we hiermee omgaan is afhankelijk van verschillende factoren.
1) Je kent iemand die in jouw plaats kan meegaan.
Dan heb je geen annulatiekosten. Stuur een e-mail naar info@flowtrack.be met de gegevens van de
persoon die in jouw plaats zal meegaan en we brengen de boeking in orde. Jouw betaling wordt op
deze nieuwe boeking verwerkt. Je regelt zelf onderling de betaling met de persoon die in jouw plaats
meegaat.
2) Je vindt niemand die in jouw plaats kan meegaan en je hebt geen annulatieverzekering.
Je stuurt een e-mail naar info@flowtrack.be met de melding dat je wenst te annuleren.
De annulatievoorwaarden zijn hier van toepassing (zie bijzondere reisvoorwaarden, artikel 16)
3) Je vindt niemand die in jouw plaats kan meegaan en je hebt een annulatieverzekering.
Bij een annulatie dien je binnen de 7 kalenderdagen schriftelijk contact op te nemen met Flowtrack.
Hierna wordt er een dossier opgemaakt, dien je de nodige documenten in te vullen en eventueel op
te vragen bij een externe partij (voorbeeld: dokter).
Van zodra het dossier is goedgekeurd, krijg je een terugstorting.
Een dossier blijft maximaal 6 maanden in behandeling en je dient dus binnen deze termijn alle nodige
documenten te bezorgen. Na deze termijn kan je geen aanspraak meer maken op het
annulatiebedrag en wordt het dossier gesloten.